MAX

Trä och naturmaterial dominerar interiören som en påminnelse om MAX skandinaviska ursprung.

MAX övergripande mål om att bli världens bästa hamburgerkedja ska avspeglas i restaurangernas interiör.

Med kvalitet och miljö som ledord i utvecklingsarbetet tog MAX med hjälp av Wingårdhs arkitekter fram ett helt nytt inredningskoncept med målet att skapa en ny restaurangupplevelse.

Ett skandinaviskt ursprung

MAX hamburgerrestauranger ska kännas mer ombonade med det nya konceptet. Trä dominerar interiören och naturliga material som förknippas med mer exklusiva miljöer möter hungriga gäster. Samtidigt fortsätter MAX att expandera internationellt och för att påminna om kedjans ursprung har det varit viktigt att fokusera på typiskt skandinaviska material.

Det nya konceptet återspeglar en hög ambitionsnivå både när det gäller mat och miljö och ger ett mer välkomnande intryck och smidigare flöden i restaurangen.

Tätt samarbete

– Input interiör har ett nära samarbete med Wingårdhs arkitekter och ser till att deras idéer och visioner för projektet kan bli verkliga, hållbara och logistiskt effektiva, säger Erik Lundqvist, ansvarig projektledare från Input interiör i Växjö.

Max har restauranger i Sverige, Norge, Danmark, Förenade Arabemiraten och Egypten.

Låt oss kontakta dig

Dela dina uppgifter så återkommer vi.

Tack

Vi återkommer till dig så snart vi kan.

Till formuläret
Hoppsan

Ett fel har inträffat, var god försök igen.

Till formuläret