Administrative Support Greenified
Sedan 2015 har Greenified arbetat med hållbar inredning, medvetna inköp, cirkulärt ägande och ansvarsfull förnyelse. En långsiktig målsättning om att bli en storskalig marknadsplats för återbrukad inredning har redan blivit verklighet och nu fortsätter resan.
Idag är Greenified ett fristående bolag inom Input interiör-koncernen och en mycket viktig del i Input interiörs affär med en expanderande verksamhet i hela Norden.
Om tjänsten
Vår administrativa support arbetar i navet av organisationen och som del av vårt team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med ditt team är den primära arbetsuppgiften att etablera Greenified som det självklara valet inom återbruk i Norden.
I den varierande rollen som administrativ support är dina främsta arbetsuppgifter:
• Orderhantering
• Koordinera beställningar
• Leveransplanering
• Hantering av reklamationsärenden
• Kundsupport
Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta med kollegor, kunder och externa partners. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
• Serviceinriktad och ansvarsfull.
• Strukturerad och noggrann.
• Kommunikativ och affärsmässig.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 17 oktober. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Markus Eliasson på markus.eliasson@inputinterior.se.
Tack
Tack för din ansökan!
Hoppsan
Ett fel har inträffat, var god försök igen.