Säljsupport till Input interiör i Stockholm

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!

Om tjänsten

Vår säljsupport arbetar i navet av organisationen och som del av vårt administrativa team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med projektledare är du med och förverkligar nya miljöer hos ledande företag och offentliga verksamheter. I den varierande rollen som säljsupport är dina främsta arbetsuppgifter att:

• Assistera projektledare administrativt vid upphandling, offertarbete och orderhantering.
• Vårda relationer med nya och befintliga kunder.
• Säkerställa att arbetet från upphandling till leverans genomförs inom projektets ramar.

Dina egenskaper

Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som trivs med att arbeta självständigt såväl som i team och även har lätt för att samarbeta med kollegor, kunder och externa partners. Du kan hantera många olika typer av projekt samtidigt och hjälper gärna till där det behövs. För att lyckas i rollen ser vi att du är:

• Serviceinriktad och ansvarsfull.
• Strukturerad och noggrann.
• Kommunikativ och affärsmässig.

Tidigare erfarenhet av kundsupport och administrativt arbete är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.

Ansökan

Välkommen med din ansökan senast den 20 oktober. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk.

    Sök jobbet

    Tack

    Tack för din ansökan!

    Till formuläret
    Hoppsan

    Ett fel har inträffat, var god försök igen.

    Till formuläret
    Låt oss kontakta dig

    Dela dina uppgifter så återkommer vi.

    Tack

    Vi återkommer till dig så snart vi kan.

    Till formuläret
    Hoppsan

    Ett fel har inträffat, var god försök igen.

    Till formuläret