Sales Support till Input interiör i Helsingborg – Vikariat
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Om tjänsten
Vår support arbetar i navet av organisationen och som del av vårt team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med projektledare och monteringsavdelning är du med och förverkligar nya miljöer med möbler och inredning hos ledande företag och offentliga verksamheter. I den varierande rollen som Sales Support är dina främsta arbetsuppgifter:
• Assistera projektledare administrativt vid upphandling och offertarbete.
• Vårda relationer med nya och befintliga kunder.
• Orderhantering och leveransbevakning.
• Bemanning av vår telefonväxel.
Dina egenskaper
Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta med kollegor, kunder och externa partners. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
• Serviceinriktad och ansvarsfull.
• Strukturerad och noggrann.
• Kommunikativ och affärsmässig.
Tidigare erfarenhet av kundsupport är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.
Tjänsten är ett föräldravikariat på 12 månader med möjlighet till förlängning.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 11 april. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Josefin Johansson på +46 73 302 59 04 alt. josefin.johansson@inputinterior.se.
Tack
Tack för din ansökan!
Hoppsan
Ett fel har inträffat, var god försök igen.