Quality & Environmental Assistant till Input interiör i Göteborg
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är i dag – Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta redan och bli en av oss!
Om tjänsten
Nu söker vi en ny medarbetare som är med och utvecklar Input interiörs kvalitets- och miljöarbete. Tillsammans med vår Quality & Environmental Coordinator och ISO-grupp så kommer du att arbeta med att förbättra processer och rutiner inom kvalitet, miljö och arbetsmiljö.
Vi erbjuder en varierande vardag med planering, genomförande och uppföljning av revisioner på våra kontor i Norden tillsammans med ISO-gruppen. I rollen som Quality & Environmental Assistant så kommer du också att medverka i att bevaka och implementera krav i certifieringar, följa upp avvikelser och kontinuerligt utveckla ledningssystemet med våra rutiner och processer.
Du kommer att ansvara för att upprätthålla dokumentation av aktiviteter och resultat. Främst genom att sammanställa statistik, genomföra kontroller och rapportera resultat, samt säkerställa att vårt ledningssystem är korrekt och uppdaterat.
Dina egenskaper
Vi söker en självgående och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta och drivs av att utveckla. För att lyckas i rollen ser vi att du är:
• Noggrann och ansvarsfull.
• Strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
• Flexibel och resultatinriktad.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kvalitets-, miljö och förbättringsarbete, revision och ärendehantering. Resande i tjänsten förekommer ett par gånger om året.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 27 september. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Patrik Clavenstam på +46 73-302 59 13 eller patrik.clavenstam@inputinterior.se.
Tack
Tack för din ansökan!
Hoppsan
Ett fel har inträffat, var god försök igen.