Administrative support till Greenified i Göteborg

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Greenified, en storskalig cirkulär möbelmarknad. Som en del av Nordens ledande oberoende inredningskoncern, Input interiör, ser vi stora möjligheter och är just nu i en expansiv fas. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!

Om tjänsten

Vår kundsupport arbetar i navet av organisationen och som del av vårt team blir du en viktig resurs i kontakten med kunder och samarbetspartners. Tillsammans med projektledare är du med och förverkligar nya miljöer hos ledande företag och offentliga verksamheter. I den varierande rollen som administrativ support är dina främsta arbetsuppgifter:

• Orderhantering
• Koordinera beställningar
• Leveransplanering
• Hantering av reklamationsärenden
• Kundsupport

Dina egenskaper

Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta med kollegor, kunder och externa partners. För att lyckas i rollen ser vi att du är:

• Serviceinriktad och ansvarsfull.
• Strukturerad och noggrann.
• Kommunikativ och affärsmässig.

Tidigare erfarenhet av försäljning och kundsupport är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.

Ansökan

Välkommen med din ansökan senast 27 januari. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Klara Mannrolin på +46 73 302 59 72 alt. klara.mannrolin@greenified.se.

    Sök jobbet

    Tack

    Tack för din ansökan!

    Till formuläret
    Hoppsan

    Ett fel har inträffat, var god försök igen.

    Till formuläret
    Låt oss kontakta dig

    Dela dina uppgifter så återkommer vi.

    Tack

    Vi återkommer till dig så snart vi kan.

    Till formuläret
    Hoppsan

    Ett fel har inträffat, var god försök igen.

    Till formuläret