Administrativ anbudsassistent till Input interiör i Göteborg

Det är engagerade medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!

Vi söker en administrativ assistent till vårt anbudsteam för offentlig upphandling på Input interiörs huvudkontor i Göteborg. Hos oss får du möjlighet att utveckla dina kompetenser och lära känna inredningsbranschen inifrån där du arbetar med välkända varumärken och marknadens i särklass bredaste sortiment. Du blir en viktig resurs i vårt team och erbjuds en varierad vardag fylld med utmaningar, lagarbete och tuffa deadlines. Du får internutbildningar, löpande feedback på ditt arbete samt stöd och uppmuntran från de bästa i branschen.

I rollen som anbudsassistent stöttar du anbudsarbetet och kommer främst arbeta administrativt med:
• Sammanställning av information och dokument.
• Bevakning av anbudsdatabaser.
• Att upprätta pris- och produktlistor.
• Vårt affärssystem.
• Statistik.

Tjänsten är administrativ och ställer höga krav på noggrannhet och flexibilitet då du hanterar flera anbudsarbeten parallellt. För att lyckas i rollen behöver du snabbt kunna sätta dig in i och förstå processerna vi jobbar med, samt ha god förmåga att planera och prioritera ditt arbete

Vi söker dig som är du är strukturerad, effektiv och självgående, prestigelös och trivs med att arbeta i grupp. Du har social kompetens och lätt för att kommunicera i både tal och skrift. Du är organiserad i ditt arbetssätt och ansvarar för att dina arbetsuppgifter blir fullgjorda på bästa vis på utsatt tid. Tjänsten förutsätter att du har erfarenhet av administrativt arbete, mycket goda kunskaper i Excel och övriga program i Officepaketet.

Vi ser gärna att du behärskar svenska i tal och skrift. Kunskaper inom de nordiska språken samt engelska är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.

Ansökan

Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 30 september. Urval och intervjuer sker löpande. Tillträde av tjänsten enligt överenskommelse. Ansök via formuläret nedan och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Ida Swenson på +4673 302 59 26 alt. ida.swenson@inputinterior.se.

    Sök jobbet

    Tack

    Tack för din ansökan!

    Till formuläret
    Hoppsan

    Ett fel har inträffat, var god försök igen.

    Till formuläret
    Låt oss kontakta dig

    Dela dina uppgifter så återkommer vi.

      Tack

      Vi återkommer till dig så snart vi kan.

      Till formuläret
      Hoppsan

      Ett fel har inträffat, var god försök igen.

      Till formuläret