Ekonomiassistent till Input interiör

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!

Om tjänsten

I rollen som ekonomiassitent utgår du från vårt huvudkontor i Göteborg. Du är delaktig i det breda ekonomiarbetet för våra 40 lokala kontor runt om i Norden. Dina främsta arbetsuppgifter är att:

• Registrera, kontrollera, kontera och attestera leverantörsfakturor.
• Hantera internfakturering.
• Hantera leverantörspåminnelser.

Dina egenskaper

Vi söker en engagerad och lösningsorienterad medarbetare som har lätt för att samarbeta med kollegor samt externa partners. För att lyckas i rollen ser vi att du är:

• Noggrann och ansvarsfull.
• Strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
• Flexibel och serviceinriktad.

Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen med inriktning ekonomi. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och välkomnar alla sökande, vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.

Ansökan

Välkommen med din ansökan senast 20 januari. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via formuläret nedan, bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Carl-Johan Axelsson på +46 73 302 59 44 alt. carl-johan.axelsson@inputinterior.se.

    Sök jobbet

    Tack

    Tack för din ansökan!

    Till formuläret
    Hoppsan

    Ett fel har inträffat, var god försök igen.

    Till formuläret
    Låt oss kontakta dig

    Dela dina uppgifter så återkommer vi.

    Tack

    Vi återkommer till dig så snart vi kan.

    Till formuläret
    Hoppsan

    Ett fel har inträffat, var god försök igen.

    Till formuläret